23 jan. 2010

Usch!

Igår jobbade man till stängning då, Marie gick vid 3 och sen var det bara jag och Ulla kvar, vi stod och rullade tummarna ungefär :p det var längesen en dag gick så långsamt som den gjorde igår men hem kom man tillslut. Ringde Älsklingen när jag var på väg till bussen och då satt Edvin och spelade munspel hur mysgosigt är inte det då, duktiga fisen :o) Visst är det bra saker vi lär honom!? När jag satt på bussen så fick jag ett meddelande att Edvin låg och sov men när jag smyger in här hemma så är han pigg som en mört så han fick visa sitt munspelade live för mig så duktig :o) Min prins!

Sen var han vaken till klockan 10 så här blev det inget lets dancade eller jo lite men mest mys och mycke gnäll av en mycket trött Edvin som hellre ville vara vaken med mamma :o) Men tillslut så somnade vi båda två!

Nu ska vi snart väcka Älsklingen så vi kan äta frukost och sen vet jag inte vad resten av dagen har att bjuda på men jag tänkte iallafall ta mig ut på en promenad, ska försöka få med mig familjen också, det är så tråkigt att gå själv!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar