12 jan. 2010

En glad mamma...

Är en bra mamma, och glad blir man när man får sova som man ska och lite sånt man kan vara glad ändå men jag brukar vara lite grinig när jag sovit dåligt :p Inatt har jag sovit bra, när Edvin vaknade vid halv 4 tiden kändes det dock som om jag bara somnat och vaknat med en gång, tror det var ett tecken på att jag var rejält trött men nu är jag pigg och Edvin har varit jätte duktig och ätit en HEL portion med gröt det har inte hänt förr :o) Natten som kommer ska jag testa med 100 ml välling istället för 150, det har ju alltid varit 200 annars så.

Idag så fortsätter vi i samma bana som dom tidigare dagarna, alltså matmatmat för Edvins del, det blir en promenad med Ida och Vilda med men det blir inte förren på eftermiddagen.

KramsKrams

1 kommentar:

  1. haha det verkar inte vara meningen att du ska skriva nå inlägg i min blogg ;D det verkar gå bra med all mat för edvin, märks att han e stor och duktig! :)
    jaha du, nu blev jag nyfiken ju.. :D

    SvaraRadera