31 jan. 2010

Steg-check!

Stegen för veckan är grymt mycket avklarade dock inte lika mycket som förra men Godkänt iallafall! Min räknare visade på ca 12 000 steg idag och Edvins visade HELA 711 steg :o) min lilla plutt, mitt allt, mitt liv! Så glöm nu inte mina kära mysare att messa in resultatet under morgondagen!

Dagen kändes seg och allmänt pain in the as om du frågar mig, känner mig otroligt mycke nere! Men jag kommer väl igen någon dag... Bara det kan bli sol så blir det nog bra igen eller? Nja kanske inte men lite gladare blir man allt och livet känns alltid lite lättare när solen skiner.

På kvällningen idag har jag mest suttit och lyssnat på när finaste Edvin spelat munspel och blivit förbannad när han råkat vända det åt fel håll, snacka om kort tålamod och det vet vi ju vart det kommer ifrån :p Sen har Älsklingen puschat mig i ytterligare situps så nu känner jag mig duktig, imorgon är det crossen som gäller igen, och jobb, funderar på att ta en promenad hem, eftersom jag börjar tidigt och slutar tidigt, men det får vädret bestämma imorgon.

NattiNatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar