10 jan. 2010

Söndagmorgon!

Har har vi nästan precis gått upp, Edvin har hunnit med en flaska välling och nu lekar han för fullt på sitt rum :o) Har bara varit upp 1 gång inatt har ju varit ett par veckor med 2 omgångar på natten nämligen, men nu var det 1 gång och dessutom gav jag honom bara 75% av det jag brukar ge han (Det gjorde jag natten till igår med så inatt kanske det bara blir en halv flaska), så en liten bit har vi kanske kommit tror det visar sig natten som kommer helt enkelt men nu har jag ju en plan! Dessutom så vaknade jag av att han stod och pratade i säng istället för att skrika imorse och det gör så mycket man blir så glad själv då :o)

Idag Får vi fixa det mesta själva nu på förmiddagen och kanske en bit in på eftermiddagen, Älsklingen sover nämligen eftersom han ska jobba inatt (var tydligen nattjobb inte dag, men det spelar ingen roll). Jag tycker det är bra att man kan jobba lite X-tra när man är föräldraledig, för det betyder ju både att man spar dagar samt får in lite X-tra pengar.

Dagens planer är fortsätta med matschemat och sen när Edvin ska sova middag tänkte jag nog ta en promenad och har han inte hunnit somna tänkte jag att vi skulle mata änderna i ån, det tycker Edvin är kul :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar